3.28 ver Hit Tennis 3 volledige hack online patch

hack online patch Hit Tennis 3

 

 

📕 Hit Tennis 3 hack tool 3.28 v

 

 

  1. Auteurs Focused Apps LLC
  2. Grootte 89,1 megabytes
  3. genre actie
  4. Beoordeling Het is erg leuk, de graphics zijn gedetailleerd, de personages zien er mooi uit, de gameplay is op zijn zachtst gezegd beter dan ik dacht. Maar het vervelende deel is dat het behoorlijk inconsistent was voor mij. Zoals in plaats van de bal te raken, verschuif ik gewoon het scherm en de hoek van de camera wanneer ik hem veeg. Of in plaats van dat de bal hard wordt geraakt, wordt hij zo zacht geraakt dat hij niet eens over het net gaat. Of ik zou de buitenste doos raken en het zou een punt tellen voor de andere persoon ... maar toen het andersom was, kreeg de AI het punt. Dus dat is vervelend en maakt het soms gewoon niet speelbaar voor mij
  5. 2012-06-28
  6. doelgroep Score 12440 beoordeling
  7. review Veeg of veeg met je vinger om de bal te raken. Het voelt als echt tennis! Hit Tennis is het populairste tennisspel op iOS, met meer dan 35 miljoen downloads!

 

 

 

Allmänt | |
Upp